Corona en wintersport
  • Corona
  • Covid 19
  • Hygiëne
  • Hoe gaat dat?

Beste wintersporter,

De grenzen in Europa zijn weer open, maar we moeten voorzichtig blijven.
Hoe gaat dat dan op de wintersport?

Reserveren
Wat betreft het reserveren en betalen van een reis is het eigenlijk heel eenvoudig.
Als de reis niet uitgevoerd kan worden vanwege het virus (code rood) dan ontvang je het betaalde bedrag z.s.m. weer terug.

Vouchers
Interlodge werkt niet met vouchers. Dit hebben wij ook afgelopen winter niet gedaan. Wij zijn van mening dat het probleem daarmee alleen wordt verschoven.

Vervoer
Zoals het er nu uitziet zal er komende winter normaal met de bus gereden kunnen worden. Een mondkapje zal verplicht zijn. De chauffeurs zorgen voor een goede hygiëne in de bus en ze houden er rekening mee dat de stops onderweg plaatsvinden bij parkeerplaatsen waar goede maatregelen zijn getroffen.

Accommodatie
Alle accommodatieverschaffers hebben maatregelen getroffen om de kamer, appartement of chalet schoon aan te bieden en te voldoen aan de richtlijnen van het betreffende land, denk aan handgel, mondkapjes voor het personeel en afstand bewaren.

Skiliften
Ook in de skiliften, met name gondels, worden er maatregelen getroffen. Minder personen in de gondel, handgel en afstand bewaren in de wachtrij.

Wij hopen natuurlijk dat het richting de winter van 2020/2021 steeds beter gaat en de maatregelen soepeler kunnen worden. Blijf gezond en denk gerust aan de wintersport, want het mag weer.             

team INTERLODGE
 

Deze informatie wordt bijgewerkt wanneer er nieuwe of aanvullende informatie bekend is.         

 

 

 

                         
       

Interlodge Vakanties | info@interlodge.nl | tel. 026 44 60 605 |

Jacob Cremerstraat 19, 6821 DA Arnhem, Nederland | KvK nr. 1002 9875

Wij gebruiken cookies voor een optimale website. Klik op akkoord om ze toe te staan  - lees onze policy